Też by mi to pasowało no ale cóż... :|
GT18/20, co myślicie?
Zwiń
X
-
GT18/20, co myślicie?
Co myślicie o takim wynalazku w ASZ? O ile gorzej to wstaje w porównaniu do serii? Ile da radę z tego wycisnąć? Jak z niezawodnością? A może ktoś ma takie cudo w ASZ? Zdania o tych sprężarkach są podzielone, ale jak to działa w ASZ :roll: Czekam na Wasze sugestie :szeroki_usmiech
-
-
Jak hybryda. Z tego co czytałem w necie sporo zależy od sztuki.
Możesz trafić na taką, której za chiny nie da się dobrze wystroić, a możesz na taką, która bez problemu da się wysterować przez tunera.
Pytanie drugie ile planujesz KM, że chcesz 20/18. Może wystarczy ci turbo od ARLa lub BRD (ta chyba podchodzi od 2.0TDI, jak nie to mnie poprawicie), albo od razy GT2256W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
krzysiek13, zakłądaj duże turbo i sie nie pierdziel, tylko ze do załozenia duzego turbo potrzebujesz założyć wydech, min zegar cisnienia doładowania, nie wiem jak ze sprzęgłem i coolerem?
Całość modyfikacji powinna sie zamknąć w około 10tys nie licząc coolera i mocniejszego sprzęgła.
Po tych zabiegach powinno być w okolicach 220-240PS
Aha, jeszcze hamulce i zawieszeniesuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida to juz chyba wolalbym sprzedac furke, kupic OI rs i zrobic chipa bo podobnie wychodziJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez radekgwpiramida to juz chyba wolalbym sprzedac furke, kupic OI rs i zrobic chipa bo podobnie wychodzi
Komentarz
-
Zamieszczone przez _tm_Ale cała frajda polega na tuningowaniu, a nie kupieniu mocniejszego auta .
Zawsze możesz włożyć VR6, uturbić i cieszyć się 400KM. :wink:W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaCałość modyfikacji powinna sie zamknąć w około 10tys nie licząc coolera i mocniejszego sprzęgła.
Właśnie możliwości 18/20 mi odpowiadają, więcej niż arl za połowę ceny. Jeśli wyskoczy coś w granicach 195-205 będę zadowolony. Tylko jak ta turbinka się spisuje w codziennej jeździe :roll: ?
FMIC jest już zwarty i gotowy do montażu :szeroki_usmiech
Zawieszenie niebawem, heble - jak tylko dorwę jarzma pod 312.
[ Dodano: Sro 06 Kwi, 11 20:33 ]
Jeszcze jest kwestia kata - po wywaleniu turbinka powinna wstawać później czy wcześniej?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek13Zamieszczone przez piramidaCałość modyfikacji powinna sie zamknąć w około 10tys nie licząc coolera i mocniejszego sprzęgła.
Właśnie możliwości 18/20 mi odpowiadają, więcej niż arl za połowę ceny. Jeśli wyskoczy coś w granicach 195-205 będę zadowolony. Tylko jak ta turbinka się spisuje w codziennej jeździe :roll: ?
FMIC jest już zwarty i gotowy do montażu :szeroki_usmiech
Zawieszenie niebawem, heble - jak tylko dorwę jarzma pod 312.
[ Dodano: Sro 06 Kwi, 11 20:33 ]
Jeszcze jest kwestia kata - po wywaleniu turbinka powinna wstawać później czy wcześniej?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek13Jeszcze jest kwestia kata - po wywaleniu turbinka powinna wstawać później czy wcześniej?
Tak przynajmniej jest w VPku.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez UdeskyA czy przypadkiem seryjny układ wydechowy nie kończy się na granicy 200KM? I w tedy trzeba już myśleć o większym.
Zamieszczone przez piramidasilnik lepiej oddycha więc powinien sie szybciej wkręcać ale odczucie moze byc bardziej subiektywne
Komentarz
-
-
eX, z tego co się zorientowałem, to różnie bywa z tym. Ori też padają bardzo różnie... Na pewno będzie gruba ośka, żadnych przewężeń.
Ma ktoś może w ASZ takiego dziwoląga, czy muszę przetrzeć szlaki? 27-go będzie po wszystkim, włącznie z wystrojeniem, dlatego jeszcze na takie sprawy jak np. wywalenie kata muszę się zdecydować na dniach.
[ Dodano: Sro 06 Kwi, 11 21:41 ]
No i jeszcze mapsensor. Szukać ARLowy, czy mój to ogarnie?
Komentarz
-
-
bardziej informacyjnie sie pytalem, bo skoro jedna czesc wirnika jest odrobine wieksza=ciezsza, wiec wywazenie do jakiegos tam czasu wytrzyma. normalnej jazdy powinno pojezdzic, ale pytanie co przy lataniu ostrzejszym, sam osobiscie wolal bym chyba jakas gt20 albo to co bylo wspomniane gt2256v
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek13włącznie z wystrojeniem, dlatego jeszcze na takie sprawy jak np. wywalenie kata muszę się zdecydować na dniach.
Zamieszczone przez krzysiek13No i jeszcze mapsensor. Szukać ARLowy, czy mój to ogarnie?
Z tego co pamiętam mapsensor od ARLa ma identyczny nr co np w AHFie z tym, że z końcówką "C".
Zamieszczone przez krzysiek13Ma ktoś może w ASZ takiego dziwoląga, czy muszę przetrzeć szlaki?
Ja na twoim miejscu szedł bym w turbo od 2.0TDI albo w GT2256.
P.S. A jak sprawa sprzęgła i dwumasu, da radę?W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez UdeskyZ tego co pamiętam mapsensor od ARLa ma identyczny nr co np w AHFie z tym, że z końcówką "C".
Zamieszczone przez UdeskyPamiętam, że przemeku z SCP miał jakąś hybrydę i nie wiem czy przypadkiem nie ona mu wybuchła
Zamieszczone przez UdeskyA jak sprawa sprzęgła i dwumasu, da radę?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez _tm_Zamieszczone przez radekgwpiramida to juz chyba wolalbym sprzedac furke, kupic OI rs i zrobic chipa bo podobnie wychodziMoje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
proponuję trochę większe turbo.
oryginalna a nie składana zwsze bedzie lepsza.
proponuję turbiny pokroju GTB1756VK ta potrafi już surge robić na postoju bez dotykania gazu więc ze wstawaniem nie będzie najmniejszych problemów lub GTB2260VK ta z racji gabarytów jest troszeczkę bardziej leniwa ale z rozmów z osobą która to zakładała auto tylko troszkę wolniej wstaje jak ori turbo, są najprawdopodobniej na łożyskach kulkowych dlatego nie mają problemu ze wstawaniem. jeśli trafi mi się taka uszkodzona to wtedy na pewno ją rozbiorę żeby potwierdzić lub zanegować ten fakt.
te pierwsze stosowane były w silnikach AUDI 2.7TDI i 3.0TDI.
te drugie już tylko 3.0TDI
niezłe są też KKK stosowane w 3.0TDI
na GTB2260VK silnik AVB 101KM wypluł po programie nieco ponad 220KM i niecałe 400Nm.
moment został sztucznie stłumiony ze względu na układ korbowy który jest słabszy niż w silnikach 130KM i 150KM.
w przedziale 2600-3600rpm moment niemal płaski.
co do mapsensora to raczej załóż od ARL'a
a katalizator wytnij włącznie z puszką i wstaw tylko rurkę. o tej samej średnicy co reszta układuARWAM mobile d^^b Sprzedam Turbo K16, Kierownicę Momo Zender stan niemal jak nowa,
Turbo T3 stan jak Nowe
Sprzedam Turbo KKK z AUDI 3.0TDI stan Idealny, Borbet RST17 16" 7.5/9" po polerce rantów
Komentarz
-
-
krzysiek13, jak chcesz to mam na strychu poprzednie moje turbo gt 1749 ze skody rs, zrobisz na niej około 200PS, jezdziłęm na niej przez rok czasu.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Hybrydy to loteria. Zazwyczaj te z czasow gdy mozna bylo orginalne czesci garreta dostac lataja o wiele dluzej.
Do 190KM polecam orginalna ARL/BPX. By 200KM przekroczyc mozna turbo od BRD zapodac. Jak wiecej to tak jak arwam pisze albo GTB1756 zapodac albo od razu isc pod GT22.
EX jak przesadzisz z wydajnoscia czesci ssacej to oprocz ryzyka urwania wirnika masz jeszcze problem z "zatwardzeniem" za cylindrem
Doladowanie rosnie a moc ta sama...pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555EX jak przesadzisz z wydajnoscia czesci ssacej to oprocz ryzyka urwania wirnika masz jeszcze problem z "zatwardzeniem" za cylindrem
Doladowanie rosnie a moc ta sama...
rob555, dobrze to ująłeś. to jest dobre rozwiązanie jak chcemy dolne obroty poprawić ale w górze już nie będzie tak różowo.
wiem jak kolega się przesiadł z hybrydy GT18/20 o ile się nie mylę na GTB2260VK to na sporo mniejszym doładowaniu 0,9bara auto się jużlepiej bujało niż na chybrydzie przy ciśnieniu 1.8bara. a jak już na pompowało 1.8 to dużo by tu mówić. ale piękne cyferki jużna bezdymnym setupie wyskakiwały nieco ponad 220KM i nie całe 400Nm ja bym chciał zobaczyć dawkę paliwa tak dymną w tym aucie jak w moich, myślę że spokojnie by 250KM pękło i to ze sporym zapsem wytrzymałości dla turbiny.
bo na tych turbinach robią na zachodzie nawet pod 300KMARWAM mobile d^^b Sprzedam Turbo K16, Kierownicę Momo Zender stan niemal jak nowa,
Turbo T3 stan jak Nowe
Sprzedam Turbo KKK z AUDI 3.0TDI stan Idealny, Borbet RST17 16" 7.5/9" po polerce rantów
Komentarz
-
Komentarz