GT18/20, co myślicie?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tanriv
    Classic
    • 2012
    • 24

    GT18/20, co myślicie?

    Też by mi to pasowało no ale cóż... :|
  • krzysiek13
    L&K
    • 2010
    • 1155

    #2
    GT18/20, co myślicie?

    Co myślicie o takim wynalazku w ASZ? O ile gorzej to wstaje w porównaniu do serii? Ile da radę z tego wycisnąć? Jak z niezawodnością? A może ktoś ma takie cudo w ASZ? Zdania o tych sprężarkach są podzielone, ale jak to działa w ASZ :roll: Czekam na Wasze sugestie :szeroki_usmiech
    Octavia

    Komentarz

    • Udesky
      RS
      • 2007
      • 1692
      • Octavia I (1U2)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Jak hybryda. Z tego co czytałem w necie sporo zależy od sztuki.
      Możesz trafić na taką, której za chiny nie da się dobrze wystroić, a możesz na taką, która bez problemu da się wysterować przez tunera.
      Pytanie drugie ile planujesz KM, że chcesz 20/18. Może wystarczy ci turbo od ARLa lub BRD (ta chyba podchodzi od 2.0TDI, jak nie to mnie poprawicie), albo od razy GT2256
      W Polsce nie ma kryzysu.
      Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

      Komentarz

      • krzysiek13
        L&K
        • 2010
        • 1155

        #4
        Dwójka na początku mile widziana
        Octavia

        Komentarz

        • Udesky
          RS
          • 2007
          • 1692
          • Octavia I (1U2)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Do od razu idź w GT2256(V) z 2.7CDI Eklasy czy MLa. Sprawdzona przez wielu i nie widzę sensu bawić się w hybrydy. A z tego co czytałem dół ma taki jak od ARLa, wiec całkiem niezły jak na taką turbinę.
          W Polsce nie ma kryzysu.
          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #6
            krzysiek13, zakłądaj duże turbo i sie nie pierdziel, tylko ze do załozenia duzego turbo potrzebujesz założyć wydech, min zegar cisnienia doładowania, nie wiem jak ze sprzęgłem i coolerem?
            Całość modyfikacji powinna sie zamknąć w około 10tys nie licząc coolera i mocniejszego sprzęgła.

            Po tych zabiegach powinno być w okolicach 220-240PS

            Aha, jeszcze hamulce i zawieszenie
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • radekgw
              L&K
              • 2010
              • 1182

              #7
              piramida to juz chyba wolalbym sprzedac furke, kupic OI rs i zrobic chipa bo podobnie wychodzi
              Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

              Komentarz

              • _tm_
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 2333
                • Superb III (3V3)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                Zamieszczone przez radekgw
                piramida to juz chyba wolalbym sprzedac furke, kupic OI rs i zrobic chipa bo podobnie wychodzi
                Ale cała frajda polega na tuningowaniu, a nie kupieniu mocniejszego auta .
                S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                -------------------------------------------------------------------------
                O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                Komentarz

                • Udesky
                  RS
                  • 2007
                  • 1692
                  • Octavia I (1U2)
                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez _tm_
                  Ale cała frajda polega na tuningowaniu, a nie kupieniu mocniejszego auta .
                  Czyli stara prawda, ważne by gonić króliczka, a nie go złapać.

                  Zawsze możesz włożyć VR6, uturbić i cieszyć się 400KM. :wink:
                  W Polsce nie ma kryzysu.
                  Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                  Komentarz

                  • krzysiek13
                    L&K
                    • 2010
                    • 1155

                    #10
                    Zamieszczone przez piramida
                    Całość modyfikacji powinna sie zamknąć w około 10tys nie licząc coolera i mocniejszego sprzęgła.
                    To nie mój budżet
                    Właśnie możliwości 18/20 mi odpowiadają, więcej niż arl za połowę ceny. Jeśli wyskoczy coś w granicach 195-205 będę zadowolony. Tylko jak ta turbinka się spisuje w codziennej jeździe :roll: ?
                    FMIC jest już zwarty i gotowy do montażu :szeroki_usmiech
                    Zawieszenie niebawem, heble - jak tylko dorwę jarzma pod 312.

                    [ Dodano: Sro 06 Kwi, 11 20:33 ]
                    Jeszcze jest kwestia kata - po wywaleniu turbinka powinna wstawać później czy wcześniej?
                    Octavia

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      Zamieszczone przez krzysiek13
                      Zamieszczone przez piramida
                      Całość modyfikacji powinna sie zamknąć w około 10tys nie licząc coolera i mocniejszego sprzęgła.
                      To nie mój budżet
                      Właśnie możliwości 18/20 mi odpowiadają, więcej niż arl za połowę ceny. Jeśli wyskoczy coś w granicach 195-205 będę zadowolony. Tylko jak ta turbinka się spisuje w codziennej jeździe :roll: ?
                      FMIC jest już zwarty i gotowy do montażu :szeroki_usmiech
                      Zawieszenie niebawem, heble - jak tylko dorwę jarzma pod 312.

                      [ Dodano: Sro 06 Kwi, 11 20:33 ]
                      Jeszcze jest kwestia kata - po wywaleniu turbinka powinna wstawać później czy wcześniej?
                      wraz z wywaleniem kata mozesz jeszcze wywalić egr, silnik lepiej oddycha więc powinien sie szybciej wkręcać ale odczucie moze byc bardziej subiektywne
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • Udesky
                        RS
                        • 2007
                        • 1692
                        • Octavia I (1U2)
                        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez krzysiek13
                        Jeszcze jest kwestia kata - po wywaleniu turbinka powinna wstawać później czy wcześniej?
                        A czy przypadkiem seryjny układ wydechowy nie kończy się na granicy 200KM? I w tedy trzeba już myśleć o większym.
                        Tak przynajmniej jest w VPku.
                        W Polsce nie ma kryzysu.
                        Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                        Komentarz

                        • krzysiek13
                          L&K
                          • 2010
                          • 1155

                          #13
                          Zamieszczone przez Udesky
                          A czy przypadkiem seryjny układ wydechowy nie kończy się na granicy 200KM? I w tedy trzeba już myśleć o większym.
                          Cenna uwaga. Jak widać powinien dać radę jak na razie. No i co z tym katem nieszczęsnym zrobić?
                          Zamieszczone przez piramida
                          silnik lepiej oddycha więc powinien sie szybciej wkręcać ale odczucie moze byc bardziej subiektywne
                          Na skup z nim?
                          Octavia

                          Komentarz

                          • eX
                            Elegance
                            • 2006
                            • 980

                            #14
                            tylko teraz ja mam pytanie, czy hybrydy nie padaja czesto szybciej przez to ze jedna czesc wirnika jest wieksza a druga mniejsza?

                            Komentarz

                            • krzysiek13
                              L&K
                              • 2010
                              • 1155

                              #15
                              eX, z tego co się zorientowałem, to różnie bywa z tym. Ori też padają bardzo różnie... Na pewno będzie gruba ośka, żadnych przewężeń.

                              Ma ktoś może w ASZ takiego dziwoląga, czy muszę przetrzeć szlaki? 27-go będzie po wszystkim, włącznie z wystrojeniem, dlatego jeszcze na takie sprawy jak np. wywalenie kata muszę się zdecydować na dniach.

                              [ Dodano: Sro 06 Kwi, 11 21:41 ]
                              No i jeszcze mapsensor. Szukać ARLowy, czy mój to ogarnie?
                              Octavia

                              Komentarz

                              • eX
                                Elegance
                                • 2006
                                • 980

                                #16
                                bardziej informacyjnie sie pytalem, bo skoro jedna czesc wirnika jest odrobine wieksza=ciezsza, wiec wywazenie do jakiegos tam czasu wytrzyma. normalnej jazdy powinno pojezdzic, ale pytanie co przy lataniu ostrzejszym, sam osobiscie wolal bym chyba jakas gt20 albo to co bylo wspomniane gt2256v

                                Komentarz

                                • Udesky
                                  RS
                                  • 2007
                                  • 1692
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez krzysiek13
                                  włącznie z wystrojeniem, dlatego jeszcze na takie sprawy jak np. wywalenie kata muszę się zdecydować na dniach.
                                  Jak nie zależy ci na kasie z niego to wspawać w niego rurę, ewentualnie w ogóle zastąpić go kawałkiem rury, lub wstawić tłumik przelotowy.
                                  Zamieszczone przez krzysiek13
                                  No i jeszcze mapsensor. Szukać ARLowy, czy mój to ogarnie?
                                  A czy ty przypadkiem nie masz takiego samego?
                                  Z tego co pamiętam mapsensor od ARLa ma identyczny nr co np w AHFie z tym, że z końcówką "C".
                                  Zamieszczone przez krzysiek13
                                  Ma ktoś może w ASZ takiego dziwoląga, czy muszę przetrzeć szlaki?
                                  Pamiętam, że przemeku z SCP miał jakąś hybrydę i nie wiem czy przypadkiem nie ona mu wybuchła. W Ecuprojekt też coś modzili na hybrydach.
                                  Ja na twoim miejscu szedł bym w turbo od 2.0TDI albo w GT2256.

                                  P.S. A jak sprawa sprzęgła i dwumasu, da radę?
                                  W Polsce nie ma kryzysu.
                                  Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                  Komentarz

                                  • krzysiek13
                                    L&K
                                    • 2010
                                    • 1155

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Udesky
                                    Z tego co pamiętam mapsensor od ARLa ma identyczny nr co np w AHFie z tym, że z końcówką "C".
                                    W ASZ jest C, a ARL A

                                    Zamieszczone przez Udesky
                                    Pamiętam, że przemeku z SCP miał jakąś hybrydę i nie wiem czy przypadkiem nie ona mu wybuchła
                                    fuck :roll:

                                    Zamieszczone przez Udesky
                                    A jak sprawa sprzęgła i dwumasu, da radę?
                                    sharanowe
                                    Octavia

                                    Komentarz

                                    • Skfarek
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 4795
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez _tm_
                                      Zamieszczone przez radekgw
                                      piramida to juz chyba wolalbym sprzedac furke, kupic OI rs i zrobic chipa bo podobnie wychodzi
                                      Ale cała frajda polega na tuningowaniu, a nie kupieniu mocniejszego auta .
                                      Dokładnie, jak to przyklejają na autach amerykanie "Built not bought"
                                      Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                                      6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                                      Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                                      Komentarz

                                      • arwam
                                        Classic
                                        • 2011
                                        • 3

                                        #20
                                        proponuję trochę większe turbo.
                                        oryginalna a nie składana zwsze bedzie lepsza.
                                        proponuję turbiny pokroju GTB1756VK ta potrafi już surge robić na postoju bez dotykania gazu więc ze wstawaniem nie będzie najmniejszych problemów lub GTB2260VK ta z racji gabarytów jest troszeczkę bardziej leniwa ale z rozmów z osobą która to zakładała auto tylko troszkę wolniej wstaje jak ori turbo, są najprawdopodobniej na łożyskach kulkowych dlatego nie mają problemu ze wstawaniem. jeśli trafi mi się taka uszkodzona to wtedy na pewno ją rozbiorę żeby potwierdzić lub zanegować ten fakt.
                                        te pierwsze stosowane były w silnikach AUDI 2.7TDI i 3.0TDI.
                                        te drugie już tylko 3.0TDI
                                        niezłe są też KKK stosowane w 3.0TDI

                                        na GTB2260VK silnik AVB 101KM wypluł po programie nieco ponad 220KM i niecałe 400Nm.
                                        moment został sztucznie stłumiony ze względu na układ korbowy który jest słabszy niż w silnikach 130KM i 150KM.
                                        w przedziale 2600-3600rpm moment niemal płaski.


                                        co do mapsensora to raczej załóż od ARL'a

                                        a katalizator wytnij włącznie z puszką i wstaw tylko rurkę. o tej samej średnicy co reszta układu
                                        ARWAM mobile d^^b Sprzedam Turbo K16, Kierownicę Momo Zender stan niemal jak nowa,
                                        Turbo T3 stan jak Nowe

                                        Sprzedam Turbo KKK z AUDI 3.0TDI stan Idealny, Borbet RST17 16" 7.5/9" po polerce rantów

                                        Komentarz

                                        • piramida
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 12222
                                          • Superb III (3V3)

                                          #21
                                          krzysiek13, jak chcesz to mam na strychu poprzednie moje turbo gt 1749 ze skody rs, zrobisz na niej około 200PS, jezdziłęm na niej przez rok czasu.
                                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                          Komentarz

                                          • rob555
                                            Rider
                                            • 2006
                                            • 748

                                            #22
                                            Hybrydy to loteria. Zazwyczaj te z czasow gdy mozna bylo orginalne czesci garreta dostac lataja o wiele dluzej.
                                            Do 190KM polecam orginalna ARL/BPX. By 200KM przekroczyc mozna turbo od BRD zapodac. Jak wiecej to tak jak arwam pisze albo GTB1756 zapodac albo od razu isc pod GT22.

                                            EX jak przesadzisz z wydajnoscia czesci ssacej to oprocz ryzyka urwania wirnika masz jeszcze problem z "zatwardzeniem" za cylindrem
                                            Doladowanie rosnie a moc ta sama...
                                            pozdrawiam

                                            Diagnostyka i tuning
                                            hybrydowe wtryski i turbiny
                                            programy na ulice jak i do sportu

                                            Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                            www.tune-up.pl

                                            HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                            Komentarz

                                            • krzysiek13
                                              L&K
                                              • 2010
                                              • 1155

                                              #23
                                              Zamieszczone przez rob555
                                              Zazwyczaj te z czasow gdy mozna bylo orginalne czesci garreta dostac lataja o wiele dluzej.
                                              Ma być na ori częściach garretta
                                              Octavia

                                              Komentarz

                                              • eX
                                                Elegance
                                                • 2006
                                                • 980

                                                #24
                                                Zamieszczone przez rob555
                                                EX jak przesadzisz z wydajnoscia czesci ssacej to oprocz ryzyka urwania wirnika masz jeszcze problem z "zatwardzeniem" za cylindrem
                                                Doladowanie rosnie a moc ta sama...
                                                ok, o taka wypowiedz mi chodzilo

                                                Komentarz

                                                • arwam
                                                  Classic
                                                  • 2011
                                                  • 3

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez rob555
                                                  EX jak przesadzisz z wydajnoscia czesci ssacej to oprocz ryzyka urwania wirnika masz jeszcze problem z "zatwardzeniem" za cylindrem
                                                  Doladowanie rosnie a moc ta sama...

                                                  rob555, dobrze to ująłeś. to jest dobre rozwiązanie jak chcemy dolne obroty poprawić ale w górze już nie będzie tak różowo.
                                                  wiem jak kolega się przesiadł z hybrydy GT18/20 o ile się nie mylę na GTB2260VK to na sporo mniejszym doładowaniu 0,9bara auto się jużlepiej bujało niż na chybrydzie przy ciśnieniu 1.8bara. a jak już na pompowało 1.8 to dużo by tu mówić. ale piękne cyferki jużna bezdymnym setupie wyskakiwały nieco ponad 220KM i nie całe 400Nm ja bym chciał zobaczyć dawkę paliwa tak dymną w tym aucie jak w moich, myślę że spokojnie by 250KM pękło i to ze sporym zapsem wytrzymałości dla turbiny.
                                                  bo na tych turbinach robią na zachodzie nawet pod 300KM
                                                  ARWAM mobile d^^b Sprzedam Turbo K16, Kierownicę Momo Zender stan niemal jak nowa,
                                                  Turbo T3 stan jak Nowe

                                                  Sprzedam Turbo KKK z AUDI 3.0TDI stan Idealny, Borbet RST17 16" 7.5/9" po polerce rantów

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...